wtorek, 16 kwietnia 2013

DIY tonik dla cery mieszanej z problemami



Zac­ność, uro­da, moc, pieniądze, sława, wszys­tko to mi­nie ja­ko pol­na trawa

Proszę się skupić bo będzie skomplikowane. Uwaga! Kupujemy Czysty sok z aloesu bez miąższu, wcieramy go płatkiem kosmetycznym dwa razy dziennie w skórę twarzy. Koniec.
 
Mam okropną cerę - szarą, błyszczącą, często wyskakują mi pryszcze. Testowałam różne preparaty,
z lepszym lub gorszym skutkiem. Obecnie używam tylko żel do skóry wrażliwej z AA bo nie przesusza mi cery i na wypryski Cudokr...ee Sudocrem. Maść do pupy dla niemowląt.  Trzy dni temu kupiłam czysty sok z aloesu:

Za tą litrową butlę zapłaciłam niecałe 20zł!
 
Aloes jest cudowną rośliną, ma aminokwasy, enzymy, witaminy ale też substancje o właściwościach przeciwzapalnych i przeciwbakteryjnych. Możliwe i  wskazane jest stosowanie wewnętrzne. OK poczytałam trochę o jego cudownych właściwościach tu -> http://www.roik.pl/aloescudowny-lek/  i poza przecieraniem twarzy będę też wypijać łyżkę dziennie. Na stronie piszą pięć łyżek... Eeee tam. Uwaga idę spróbować.

W każdym nor­malnym człowieku tkwi sza­leniec i próbu­je wy­dos­tać się na zewnątrz

Hmm smak....mało wyrazisty, da się przełknąć. Gorzej z zapachem. Niezbyt mi odpowiada. Ale czego się nie robi dla zdrowia, z zatkanym noskiem poszło.
Cera jak na razie bez widocznej poprawy ale to dopiero trzeci dzień. Sok rozprowadza się zupełnie jak tonik, ładnie się wchłania. Do tej pory nie odnotowałam żadnych podrażnień. Jak skończę butlę napiszę czy są rezultaty.

Muza na dzisiaj.....posłuchajcie jakie to piękne: Wołosi i Lasoniowie -  Zmierzch  http://www.youtube.com/watch?v=IWnXgLGuU3g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz